دانلود آهنگ شاد و زیبا از ساسی به نام وای چقد مستم من
تاریخ : پنج شنبه 3 / 7 / 1393
بازدید : 15385
نویسنده : سعید صادقی

همراه با متن آهنگ از ساسی مانکن

Sasy

 

اعصابم داغونه
وینستون لایتم کو؟

مووشولینا دارن میان خدا
بلک اند وایتم کو؟

کو؟ کو؟
کوری مگه تو؟

دو دو دو دو دور لبتو
از اونا بزن که همه میزنن و

تق تق دارن در میزنن

آخ اومدم که درو وا کنم و

وا کردم و تا وا کردم
یکی منو بوس کرد

از کجا؟

از نوک پا تا گردن
قدم قدم٬ دم دم
قدم قدم٬ دررِردم
من سر کوچشون میرفتم
هی میگفت ساسی نیا
ولی باز میرفتم

آخه رفتنی باید بره خب
تو منو میخوای خیله خب
قلپ قلپ مشروبتم برو بالا
بیا تو بغلم همین حالا

وای چقد مستم من

آخ ببین بدنمو
راه رفتنمو
تابه کمرمو

وای چقد مستم من

آخ ببین عشوه‌هامو
چندتا از اون چشمه‌هامو

وای چقد مستم من

آخ ببین بدنمو
راه رفتنمو
تابه کمرمو

وای چقد مستم من

آخ ببین عشوه‌هامو
چندتا از اون چشمه‌هامو

آخ تو چه مستی
هستی از عصری میرقصی بس می
بستی دل منو به دل خودتو
بعد این دل منو شیکستی

نشکن این مال توه
همش میگرده دنبال توه
این قلب بیچاره ی منه که همش تو کاره توه

وای چقد مستم من

آخ ببین بدنمو
راه رفتنمو
تابه کمرمو

وای چقد مستم من

آخ ببین عشوه‌هامو
چندتا از اون چشمه‌هامو

وای چقد مستم من

آخ ببین بدنمو
راه رفتنمو
تابه کمرمو

وای چقد مستم من

آخ ببین عشوه‌هامو
چندتا از اون چشمه‌هامو

Download




:: موضوعات مرتبط: آخرین موزیکهـــا , ,
:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ شاد و زیبا از ساسی به نام وای چقد مستم من ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


RSS

Powered By
loxblog.Com